Коментарі керівників Apple Music про те, в якому напрямку йде розвиток сервісу


Сервіс потокової музики Apple Music запустився ще в 2015 році. До сьогоднішнього часу він пройшов великий шлях розвитку, зараз у нього близько 60 мільйонів активних передплатників. Це дуже хороший результат, тим не менш, не найкращий. Наприклад, у конкурента Spotify їх вже майже 84 мільйони.

Здавалося б, така кількість користувачів цілком хороший результат для корпорації Apple , яка спеціалізується далеко не тільки на музиці. Але Купертіно не стала б найдорожчою публічною компаній, якби її співробітники не прагнули до абсолютного лідерства всіх своїх продуктів на ринку.


Що буде з музичним сервісом від Apple далі?

У недавньому інтерв'ю керівники підрозділу Apple Music Зейн Лоу і Олівер Шуссер досить велике відповіли на це питання. Вони вважають, що їх платформа унікальна для передплатників саме тим, що головним в ній є виконавець.


EzhNewsSite-700x3681.jpg

У більшості інших біля керма стоїть слухач, а автори підбираються і коригуються за інтересами аудиторії. Купертіновци ж загально підтримують і допомагають артистам. Яскравим прикладом тому є цілодобова інтернет-радіостанція Beats 1.

Це станція від Купертіно, яка об'єднує в собі найрізноманітнішу музику у всіх стилях і шоу за участю відомих та успішних артистів. Серед них побували Нікі Мінаж, Біллі Ейліш і навіть Елтон Джон.

«І я хочу ретельніше інтегрувати те, що ми робимо в Beats 1, в Apple Music. Я думаю, що все ще є передплатники, які не розуміють, що Елтон Джон зробив більше 200 шоу. Ці шоу представляють собою справжні витвори мистецтва », - заявив Лоу.


EzhNewsSite-700x3682.jpg

У самому Apple Music пройшли недавно якісь зміни. Компанія апгрейднула плейлисти, серед яких ALT CTRL і Rap Life, щоб підвищити рівень шоу і якісніше подавати аудиторії нові жанри.

Крім того, стало можливим додати свій не вийшов альбом в бібліотеку. Після чого шанувальники можуть додати собі ще до виходу і послухати в майбутньому відразу після релізу. Фахівці підрахували, що завдяки такій можливості, альбоми прослуховуються в 4 рази частіше до кінця і в 1,5 рази більше переслушівать його цілком в майбутньому.

Єдине, що ніколи не зміниться в політиці сервісу - це захист авторських прав на контент. Apple часто називають хрещеним батьком виконавців і авторів, адже в Яблучною компанії захищали їх права ще до того, як це стало мейнстрімом.


EzhNewsSite-700x3683.jpg

«Ми вважаємо, що артисти повинні отримувати гроші і додаємо більше виплат для авторів пісень, а не тільки музикантів. Ми вважаємо, що рішення не робити безкоштовний контент дійсно окупилося, після чотирьох років. Ми не думаємо, що музика повинна бути безкоштовною », - Шуссер.

Саме такий підхід робить Apple Music привабливим не тільки для користувачів, але і для лейблів. Сервіс доступний на більшості сучасних пристроїв, включаючи iPhone , iPad, Mac, PC, Android-пристрої і навіть web-браузер. Він тільки набирає обертів і вже незабаром буде порадувати нас іншими новими фішками.

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар