Facebook та RayBan презентували смарт окуляри за $300. Є схожість з Apple Glass

Нещодавно компанія Facebook показала розумні окуляри, їх представляв сам Марк Цукерберг. Гаджет наробив багато шуму в техносвіті. Ми не могли пропустити такий гучний реліз. Розповідаємо що представляють собою лінзи від головної соцмережі планети і в чому вони схожі на Apple Glass, які ще не вийшли.

Ray-Ban Stories – найгучніші розумні окуляри в історії

Новинка розроблена у співпраці з одним з найпопулярніших виробників сонцезахисних аксесуарів Ray-Ban. Тому зовні вони дуже стильні і виглядають як звичайні окуляри. Це безсумнівно їх величезна перевага.



1ezh|864х452.jpg

Аналогічні пристрої від інших виробників часто схожі на дуже незвичайний девайс для хіпстера. Інші компанії чомусь не замислюються над тим, що аксесуар повинен виглядати стильно і звично. Тому Ray-Ban Stories на їх фоні більш привабливі для покупки.

Власник може вибрати один з трьох варіантів оправ, безліч різних кольорів корпусу і лінз. Загалом, є близько 20 варіантів дизайну. У будь-якому з них форм-фактор залишається незмінним – пристрій легкий, красивий і не об'ємний. Відрізнити їх від класичних "аналогових" окулярів не просто.

Те, що вони розумні видають дві камери, які розташовані з боків скелець. Кожна з них знімає з роздільною здатністю 5 Мп. В оправі заховані динаміки і мікрофон. Девайс можна використовувати для дзвінків і прослуховування музики. Для цього є гучномовці в дужках, прямо біля вух.

-7%
MJNF3/MJNP3
27 499 ₴
25 599 ₴
640 $

Але їх основна функція – записувати відео і робити фото. Кадри можна швидко залити в соцмережі Цукерберга. Якщо ж у власника немає акаунта на Facebook, то користуватися гаджетом не вийде. Нам здається, що розумні Ray-Ban насправді дуже навіть зручні.

Часто не хочеться відволікатися на запис відео в особливо яскраві моменти життя. Виникає бажання насолоджуватися ними, відчути емоції. У таких випадках куди простіше швидко натиснути кнопочку на дужці і повернутися в реальність, ніж діставати iPhone з кишені і дивитися на те, що відбувається через екран.

Можна навіть дати команду голосовому помічнику, вимовивши "Hey Facebook, take a video". На вбудований накопичувач вміщається близько 30 роликів по 30 секунд (як раз для Instagram-Stories). Або близько 500 фотографій.



2ezh|864х452.jpg

До речі, робити шпигунські записи на Ray-Ban Stories не вийде. Біля лінзи камери є білий світлодіод, який завжди спалахує при зйомці. Марк Цукерберг особисто пообіцяв, що його гаджет не буде підслуховувати власників окулярів і підглядати за ними. І навіть не стане використовувати дані для контекстної реклами. Повіримо?

Розробники запевняють, що пристрій працює близько шести годин використання. Вмикати і вимикати гаджет можна на ходу, для цього є фізична гойдалка на корпусі. Зарядка відбувається за допомогою кейса, який йде в комплекті. Від футляра лінзи можуть відновити батарею до трьох разів. Кожне живлення від 0% до 100% займає одну годину.


Вартість девайса коливається від 299 доларів і до 379$, в залежності від комплектації. Власник самостійно підбирає скельця та інші деталі.

Facebook вкрала розробки Apple Glass?

Багато користувачів помітили, що Ray-Ban Stories дуже схожі на ті Apple Glass, про які нам ще давно говорив Джон Проссер. За словами відомого інсайдера, яблучні окуляри доповненої реальності теж отримають дизайн відомого бренду Ray-Ban.

Але варто розуміти, що це абсолютно різні пристрої. Facebook випустив не AR або VR-окуляри. Вони не мають нічого спільного з доповненою і віртуальною реальністю. Тоді як Apple Glass націлені саме на цю фішку.



Egor-2.png
Читати наш блог у Telegram
Товари з огляду
Коментарі
Додати коментар