Apple об'єднає свої стрімінговие сервіси в одну недорогу підписку? Можливо


Днями авторитетний джерело Financial Times зробив дуже цікаву заяву. Суть його полягає в тому, що компанія Apple працює над створенням єдиної підписки на свої певні сервіси за фіксованою ціною. Найімовірніше в неї увійдуть Apple Music і Apple TV +.

Це означає, що користувач за окрему нижчу плату отримає доступ відразу до двох додатком за одну транзакцію. Але купертіновци відразу ж зіткнулися з проблемами реалізації такого плану.


Одна підписка на всі сервіси Apple

Перш за все, корпорація повинна вивчити кількість користувачів, які підписані одночасно на всі платформи. Також потрібно домовитися з правовласниками музики щодо нових знижених цін.


EzhNewsSite-700x3681.jpg

А це зробити буде не так просто. Як стверджує джерело, лейбли не готові на об'єднання. У цьому вони бачать пряму загрозу зниження доходів і скорочення популярності. Найскладніше буде домовитися саме з студіями, яким належить музичний контент.

Першою спробою Купертіно знизити ціни можна вважати низькі ціни на свої послуги Apple Arcade, який вже доступні на iPhone , Apple TV, iPad і Mac і Apple TV +, що стартує 1 листопада. Крім цього, власники нової техніки отримують доступ до стрімінговому сервісу перегляду фільмів безкоштовно на рік.

Але яблучної компанії необхідно задуматися і над іншими користувачами. Розробити оптимальну ціну, при якій користувач зможе платити мінімальну ціну за максимальну кількість сервісів, але, щоб це не йшло на шкоду корпорації.


EzhNewsSite-700x3682.jpg

На сьогоднішній день у Apple п'ять різних платформ, кожна з яких доступна за окремою підписці. Крім того, є окремі тарифні плани для автомобілістів AppleCare +. Більшість користувачів не можуть дозволити собі підписатися на всі питання, що цікавлять майданчика.

Цілком розумно було б об'єднати доступ не до всіх, але хоча б до кількох найпопулярнішим додатків. Щось подібне в минулому році зробила компанія Amazon. Вона поєднала доступ до відео, музики, книг, ігор, а також знижки і безкоштовну доставку товарів. І попросила за все це 13 доларів за місяць, або 119 за рік використання.

Експеримент пройшов вдало. Багато користувачів вперше почали відкривати для себе і інші розділи. Таким чином популярність платформ Amazon значно збільшилася. Ми щиро сподіваємося, що і Apple придумає і запустить щось подібне, адже на Apple Music ми давно вже підсіли, а Apple TV + точно почнемо використовувати відразу ж після запуску 1 листопада.

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар