Як самостійно зв’язатися з офіційним сервісним центром АррІе
З самого початку свого існування компанія Apple славилася тим, що всі її продукти не тільки прості в управлінні, багатофункціональні та потужні, але й надійні. Гарне ім'я компанії створила безперебійність операційних систем та заліза.
Саме тому MacBook і iPad для роботи вибирають професійні дизайнери, відеомонтажери, програмісти і композитори по всьому світу. Інші користувачі також хочуть тримати в руках безперебійний гаджет, і їх можна зрозуміти.
Але все ж, вся техніка іноді виходить з ладу, в деяких випадках це трапляється і з яблучними девайсами. При такому швидкому розвитку технологій, зовсім не дивно, що операційні системи та сервіси часом можуть дати збій.
На щастя, при будь-якого роду поломки фахівці з Купертіно тебе не кинуть та постараються швидко вирішити всі проблеми. Потрібно тільки з ними зв'язатися. І ми знаємо, як це зробити.
Даний метод підійде тим користувачам, у яких гарантійний термін їх гаджетів вже вийшов і вони, з якої-небудь з причин, не бажають звертатися в Сервісний центр Техно Їжак. А також тим, хто зіткнувся з програмними збоями в роботі продуктів компанії Apple та бажає розібратися з цим самостійно.
Як додзвониться до офіційної техпідтримки Apple
На жаль, офіційного представництва Яблучної компанії на території України немає. А значить для підтримки наших клієнтів не передбачена українська гаряча лінія з україномовними, ну або хоча б російськомовними операторами. Але не поспішай турбуватися, зв'язатися з фахівцем все-таки можна.
Якщо ти непогано володієш англійською мовою, або швидко користуєшся Google-перекладачем, то практично всі проблеми зможеш легко вирішити через чат зі службою підтримки або надіславши запит електронною поштою.
Якщо у тебе унікальний випадок, який вимагає розмови, або ж ти просто не зможеш пояснити проблему англійською – можна зв'язатися з російськомовним фахівцем.
Для цього тобі доведеться зателефонувати в міжнародний сервісний центр за номером +18002752273. Не варто лякатися, знань англійської для цього практично не потрібно. Нижче ми розповімо чому. Єдиною проблемою такого способу є те, що дзвонити в США дорого. Але і це не проблема.
На допомогу приходить старий добрий і багатьма незаслужено забутий Skype, який дозволяє безкоштовно телефонувати на американські номери. (!) До речі, відмінний лайфхак для зв'язку зі знайомими зі Штатів.
Що говорити
Отже, зайшли в свій аккаунт Skype, набрали номер і що далі? Спочатку трубку “зніме” автовідповідач та задасть два питання. Перший буде звучати, так: «Please tell me what product or service you’re calling about» (Скажіть, будь ласка, з приводу якого продукту або сервісу ви звертаєтеся).
Тут достатнього одного або двох слів. Уявімо, що у тебе якийсь баг з Face ID. В такому випадку, скажи просто: «Face ID». Далі автовідповідач розповість про найпоширеніші проблеми та про те, як їх вирішити. Після чого, він запитає чи потрібно тобі з'єднання з оператором, на що можна відповісти так само просто: «Yes».
Вже незабаром тобі відповість оператор і запитає, чим він може допомогти. Тут варто заздалегідь записати собі фразу, яка опише ситуацію. Наприклад: «Я з України, погано розмовляю англійською і прошу зв'язати мене з фахівцем, який говорить українською або російською» (I am from Ukraine and my english is very poor. So i ask to connect me with ukrainian-speaking or russian-speaking specialist).
Фахівець компанії ввічливо попросить тебе залишитися на лінії та без проблем зробить те, про що ти попросив. Швидше за все, вже через лічені хвилини з тобою заговорять знайомою мовою, і ти зможеш без будь-яких проблем пояснити поломку.
Додамо тільки, що офіційний сервісний центр працює дуже професійно. Всі оператори будуть особливо ввічливі та постараються вирішити твою проблему. Можливо, доведеться відповісти на нудні, на перший погляд, питання і виконати їх інструкції, але це стандартна процедура яка часто допомагає.
Також, ймовірно, твою поломку вирішуватимуть кілька днів. Але, при цьому, у зручний для тебе час та, практично завжди, з необхідним тобі результатом.
У будь-якому випадку, зв'язатися з офіційним представництвом – це найкращий вихід, коли місцеві сервісні центри не можуть тобі допомогти. Як у випадку відв'язування пристрою від забутого iCloud, наприклад. Правда з подібною причиною, можна звертатися тільки якщо iPhone придбаний офіційно, а iCloud створював особисто ти.
Читати наш блог у Telegram