Facebook та RayBan презентували смарт окуляри за $300. Є схожість з Apple Glass
Нещодавно компанія Facebook показала розумні окуляри, їх представляв сам Марк Цукерберг. Гаджет наробив багато шуму в техносвіті. Ми не могли пропустити такий гучний реліз. Розповідаємо що представляють собою лінзи від головної соцмережі планети і в чому вони схожі на Apple Glass, які ще не вийшли.
Ray-Ban Stories – найгучніші розумні окуляри в історії
Новинка розроблена у співпраці з одним з найпопулярніших виробників сонцезахисних аксесуарів Ray-Ban. Тому зовні вони дуже стильні і виглядають як звичайні окуляри. Це безсумнівно їх величезна перевага.
Аналогічні пристрої від інших виробників часто схожі на дуже незвичайний девайс для хіпстера. Інші компанії чомусь не замислюються над тим, що аксесуар повинен виглядати стильно і звично. Тому Ray-Ban Stories на їх фоні більш привабливі для покупки.
Власник може вибрати один з трьох варіантів оправ, безліч різних кольорів корпусу і лінз. Загалом, є близько 20 варіантів дизайну. У будь-якому з них форм-фактор залишається незмінним – пристрій легкий, красивий і не об'ємний. Відрізнити їх від класичних "аналогових" окулярів не просто.
Те, що вони розумні видають дві камери, які розташовані з боків скелець. Кожна з них знімає з роздільною здатністю 5 Мп. В оправі заховані динаміки і мікрофон. Девайс можна використовувати для дзвінків і прослуховування музики. Для цього є гучномовці в дужках, прямо біля вух.
Але їх основна функція – записувати відео і робити фото. Кадри можна швидко залити в соцмережі Цукерберга. Якщо ж у власника немає акаунта на Facebook, то користуватися гаджетом не вийде. Нам здається, що розумні Ray-Ban насправді дуже навіть зручні.
Часто не хочеться відволікатися на запис відео в особливо яскраві моменти життя. Виникає бажання насолоджуватися ними, відчути емоції. У таких випадках куди простіше швидко натиснути кнопочку на дужці і повернутися в реальність, ніж діставати iPhone з кишені і дивитися на те, що відбувається через екран.
Можна навіть дати команду голосовому помічнику, вимовивши "Hey Facebook, take a video". На вбудований накопичувач вміщається близько 30 роликів по 30 секунд (як раз для Instagram-Stories). Або близько 500 фотографій.
До речі, робити шпигунські записи на Ray-Ban Stories не вийде. Біля лінзи камери є білий світлодіод, який завжди спалахує при зйомці. Марк Цукерберг особисто пообіцяв, що його гаджет не буде підслуховувати власників окулярів і підглядати за ними. І навіть не стане використовувати дані для контекстної реклами. Повіримо?
Розробники запевняють, що пристрій працює близько шести годин використання. Вмикати і вимикати гаджет можна на ходу, для цього є фізична гойдалка на корпусі. Зарядка відбувається за допомогою кейса, який йде в комплекті. Від футляра лінзи можуть відновити батарею до трьох разів. Кожне живлення від 0% до 100% займає одну годину.
Вартість девайса коливається від 299 доларів і до 379$, в залежності від комплектації. Власник самостійно підбирає скельця та інші деталі.
Facebook вкрала розробки Apple Glass?
Багато користувачів помітили, що Ray-Ban Stories дуже схожі на ті Apple Glass, про які нам ще давно говорив Джон Проссер. За словами відомого інсайдера, яблучні окуляри доповненої реальності теж отримають дизайн відомого бренду Ray-Ban.
Але варто розуміти, що це абсолютно різні пристрої. Facebook випустив не AR або VR-окуляри. Вони не мають нічого спільного з доповненою і віртуальною реальністю. Тоді як Apple Glass націлені саме на цю фішку.
Читати наш блог у Telegram