Що чекає HomePod в цьому році і чи піде Apple на створення HomePod mini
Компанія Apple почала продажі своєї першої розумної колонки HomePod близько двох років тому. Перші два місяці пристрій продавався дуже навіть успішно, завоювавши четверте місце в світі за обсягами продажів девайсів подібного типу.
Але вже до кінця 2018 року популярність помітно впала, попит у конкурентів значно зріс, а у Купертіно не змінився. Останнім часом про колонку і зовсім всі забули, хоча Яблучна корпорація знизила ціну і навіть випустила оновлення в кінці 2019. У чому причина непопулярності і чи буде продовження лінійки – про це далі.
Чому HomePod не отримав заслужений попит?
HomePod показали ще на відкритті виставки WWDC, 5 червня 2017 року. Насправді, цей захід був не найкращим місцем для релізу такого гаджету, але співробітники представили його з належною красою і ефектністю, як і всі інші Яблучні пристрої.
Тоді ж його обіцяли випустити вже до кінця року, але після тестування виявили невідомі публіці недоробки і відклали продаж аж на наступний 2018 рік. Початок продажів став досить успішним і таким же лишався кілька перших місяців.
Четверте місце за обсягами реалізації на всьому ринку, що дорівнює 700 тисячам пристроїв, з них в США було близько 600 тисяч. І це тільки за перший квартал, до третього кварталу розробники заявили про три мільйони проданих колонок.
До четвертого – зросли ще в півтора рази, але в загальній частці ринку впали. Все тому що у конкурентів справи йшли ще краще. А з початку 2019 року Apple перемістила на своєму сайті HomePod в розділ «Інші», що означає, частка колонки на загальному ринку становить менше 2%.
Головною проблемою цього користувачі називали високу вартість гаджету. І купертинівці навіть пішли назустріч, знизивши ціну з 349 до 299 доларів. Але продажі не виросли. Подальші опитування показували, що власники девайса дуже задоволені якістю і функціональністю пристрою, але спантеличені вартістю.
Інженери оснастили аудіосистему кращим студійним звуком і додали безліч можливостей для управління, за що експерти називали такий апарат – обов'язковою складовою розумного будинку майбутнього.
Мабуть, в Купертіно не вперше випустили гаджет майбутнього, який мав би вийти в майбутньому. Найкращим виходом з даної ситуації експерти називають розширення лінійки.
Apple випустить HomePod mini?
На початку минулого року заговорили про ймовірне продовження HomePod, за 199 і 99 доларів. У мережі навіть давали їм приставку «mini» і «nano». Інформація була схожа на ту, що іноді просочується з головного офісу Яблучної компанії, але пізніше її не підтвердили імениті інсайдери. Про це нічого не сказав і Мін-Чі Куо.
Купертинівці ніколи не випускали нові пристрої в існуючій лінійці без будь-якого попиту. Але автори новин про HomePod mini і nano запевняли, що покупцям сподобаються спрощені моделі з більш простим звучанням.
Уже в новому році чутки знову пробилися в ЗМІ, з тим же головним аргументом. Нібито, користувачам сподобається спрощена модель з більш простим звуком. Як компроміс, розробники могли б випустити ще одну дорожчу версію з кращими характеристиками.
Але всі ці плітки не викликають довіри. І швидше за все, так і залишаться на рівні пліток. Хоча в Купертіно до сих пір не зупиняють проекти розумного будинку, в якому HomePod залишається найпопулярнішим девайсом.
Ми допускаємо, що в компанії можуть перейти на колонки від сторонніх виробників в системі розумного будинку. Це дозволить зробити новий проект по створенню єдиного стандарту підключення пристроїв в розумному будинку більш доступним. Правда нам би все таки хотілося побачити продовження HomePod.
Читати наш блог у Telegram